tisdag 3 maj 2011

Bilder Myckelåsen

Utelek en av de få dagar det var fint väder


Lunch åt vi ute

Jag hittade mina gamla barbiedockor som jag tog in till My och hon lekte i timmar med dem. Alla skor tyckte hon var speciellt roliga att leka med som ni ser=) Hon gillade även att jag raddade upp skorna bredvid varann så att hon kunde leka skoaffär=)

Mysan tyckte att abborrarna skulle pussas=)

Adam undersöker mormors händer

Picknick i trädkojan

Mormor och My gör en lång kikare
Tittut!

My tyckte att Adam skulle vara en sjuksköterska och satte på honom den fina hatten=)
Mina älsklingar
Gos med mormor
Mysan åker skidor
Sofia och My leker med dinosaurierna som grävde ner sig i snön och som lämnade fotspår i snön

My brottar ner pappa!

Morfar och Adam på promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar