tisdag 3 maj 2011

Arbetar!

Nu har jag börjat jobba! Jag har jobbat två dagar och har ännu inte full koll på vad jag kommer att göra men det kommer nog att visa sig. Jag jobbar i alla fall på barn 0-15 år i biståndsgruppen så de är redan utredda när jag tar över och framför allt kommer jag att ha ansvaret för personer med kontaktperson eller kontaktfamilj eller annan öpenvård. Är lite nervör för att jobba med små barn men hoppas att det kommer att bli bra.

Jag kommer att jobba för en tjej som ska vara föräldraledig och igår var hon på resa men tillbaka idag och vi blev lite paffa när vi såg varann för vi pluggade ihop. Vi gick inte i samma klass men vi umgicks en del och hon var nära vän med en tjej jag bodde med ett tag. SÅ det var roligt.

Det känns som en bra grupp oc hjag hoppas att jobbet känns ok, det känns som att alla har väldigt mycket att göra men det känns som standard. Imorgon har jag mitt första klientmöte så jag hoppas att det fortfarande känns bra i morgon kväll=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar