torsdag 20 januari 2011

Feber

Lilleman har feber idag. Jag kände när vi hämtat My på eftermiddagen att Adam verkade lite grinig och varm så jag tog tempen och han hade 38,3 så han fick en alvedon. Sedan satt han i sin stol och var nöjd och somnade sedan kl 16 och sov till kl 18. Sedan har han varit vaken och nöjd till nu (kl 20). Han har suttit i sin stol och pratat och skrattat (eller han ler i alla fall, det första riktiga skrattet har inte kommit riktigt ännu, han har varit nära men inte fullt ut). Jag tänkte att han nog ville äta igen så jag gjorde iordning en flaska och han åt lite och det märktes att han mest blev trött så jag bytte blöja och kollade febern igen; 38,7. Hade jag haft så hög feber så hade jag inte varit lika glad som lillemannen utan jag hade legat utslagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar