tisdag 22 februari 2011

Pysseltokig

Jag har blivit pysseltokig. Jag kom igång när vi köpte lite saker inför att My skulle vara hemma. Vi köpte gips och figurer och ritpennor och block och sen vaknade pysselgenen till liv igen, den har varit i ide ett långt tag. Så jag beställde massa saker från Panduro så jag fick ett stort paket på posten=) Jag hade beställt med gips och oj vilken skillnad med bra gips än det man får i de små prova-på-kiten vi köpt. Det var som en dröm att få till och figurerna blev väldigt bra! Jag beställde även en massa stämplar, lite färg, en pappväska jag tänkt måla till My och små askar jag börjat måla till My. My älskar också att pyssla och hålla på så vi bråkar nästan om sakerna... Jag har köpt pysslet lika mycket min skull som hennes, eventuellt mer för min=) Hon kan hålla på i timmar och hon är väldigt noggrann och försiktig. Frågan är bara var man ska göra med allt som produceras...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar